Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Jennifer Lopez shpallet femra më e bukur e botës


Jennifer Lopez
Pristigjiozja amerikane “People” ka shpallur gruan më të bukur në botë sipas një sondazhi të kryer prej saj…Dhe ajo është këngëtarja e famshme, 41 vjecarja Jennifer Lopez
Lopez kryesoi listën vjetore të botuar duke lënë pas shumë figura të tjera të njohura të botës së spektaklit sic janë aktoret Halle Berry, Jennifer Garner apo edhe këngëtaren Beyonce.
Gjatë marrjes së cmimit në ceremoninë e oranizuar këngëtarja mjaft e emocionuar u shpreh se ky ishte një vlerësim i çmuar.
“Kam mbetur pa fjalë, por ndjehem e nderuar. Jam krenare pasi nuk jam më 25 vjec. Por mendoj se ajo që  më bën të bukur  është dashuria e cila rrethon jetën time. Jam me fat që bëj pjesë tek njerëzit tërheqës. Por mendoj se gjërat me të vërtetë të bukura vijnë nga zemrat e atyre që pëlqejnë atë që unë bëj, pra publiku”.- deklaroi ajo menjëherë pas ceremonisë për gazetarët.


do_your_makeup_like_jennifer_lopez_bronze_like_jennifer_lopez

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου